Brand manuál - co to je a jak ho používat
26. června 2025 jsme se sešli s částí koordinátorů našich značek naživo ve Skautském institutu v Praze, abychom si zčásti zopakovali, zčásti objevili a prozkoumali, jak fungují značky a jak je můžeme dále rozvíjet.
Opakování je matka moudrosti, říká známé přísloví. V duchu tohoto hesla jsme se společně s koordinátory jednotlivých regionálních značek zabývali složkami značek – které nejsou zdaleka jen vizuální – a společně jsme si zopakovali a potvrdili hlavní hodnoty, které regionální značky charakterizují - lokálnost, tradičnost a ohleduplnost (k životnímu prostředí i k sousedům a samozřejmě i "zákazníkům".
-
TERMÍN KONÁNÍ
26. 6. 2024
-
Místo
Praha
-
Region
ARZ
-
TERMÍN KONÁNÍ
26. 6. 2024
-
Místo
Praha
-
Region
ARZ
Všichni koordinátori dostali aktualizovaný základ brandového manuálu své značky a živá debata se vedla o tom, kdo je vlastně náš "zákazník". S lektorkou Alžbětou Axmann se těšíme na dalších školeních, která budou určena pro držitele certifikátů a budou probíhat online v září a říjnu.